POOLPARTY INSTÄLLT, FAN!

VAD ÄR DET JAG HÖR ? ?  Nu är helgen förstörd, jag hör att poolpartyt  är inställt.. Jag som planerat hela min helg efter detta, och så händer detta.. fan va sur jag blir, jag som lagt ner massa tid och suttit framför datan och budat på en pradabadräkt på tradera, och jag som vann budgivningen och allt, vafan ska jag göra nu då? Nu när det inte finns nått poolparty att gå på :'(   :'( Jo jag lägger ut den här till försäljning, lyckliga er!

 Budgivningen börjar på 4000:- så skriv om du lägger över

Baddräkten är en prada summer edition 08 och finns endast i fem exemplar
Paris Hilton är en av dom lyckliga ägarna. Färgen är äkta troppan-turkos och storleken xxs,
men passar även en trippel-xs.



/ evelone

Kommentarer
Postat av: ronja

10000 FAST PRIS!

2008-06-27 @ 18:15:46
Postat av: paris

10500!

2008-06-27 @ 18:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0