Ostbågar, Cheese Doodles

                                      

Dessa goda jävla ostbågar, dom tar över mitt liv. Så idag ska jag köpa all kinds of cheese doodles för att sedan bara få äta en näve varannan lördag då jag börjar träna på Nautilus imorgon.
För imorn, då är det slut, då är det sallad och soppor som gäller. Och neddragning på alkoholen. Måste börja komma in i vardagsrutin nu. vända tillbaka dygnet osv. Så sista söndagen nu med goff.
- Allt jag tänker på är er mina små älskade ostbågar, jag kommer sakna er.. mmm... bågar.. Känner mig lite som homer simpson. 

Ikväll- FETT mycket bågar och beckmarathon i bjk! mums!

PUSS och HEJ/ Ostbågen Lina

                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0