OSKYLDIG GISSLAN

Igår blev det för mycket av det goda (som vanligt) och det slutade med att jag vif femsnåret hade snott en hund, ett par sommardäck till en volvo 740, tre små polacker som inte kunde svenska och en dillchipspåse och då var jag inte ens i närheten av mitt  område... Nu när jag vaknade satt hundjäveln och gnällde, så jag funderar på att smälla den i luften.. Men då skulle nog dom riktiga ägarna lacka ur totalt, så kom jag och tänka på att det kanske är nån jävel som saknar honom, och det kan ju tillföra lite klirr i kassan, så jag funderar på att skriva ett hotbrev eller så gör jag bara så att jag skickar bilderna från Matchen igår, för jag menar, vem är inte rädd för sverige hulliganer?

SÅ NU OM DU VILL HA DIN HUND TILLBAKA SÅ SKICKAR DU 52 MILJONER KRONOR MED HEMGLASSBILEN SOM KOMMER PÅ TISDAG TILL SLAVSTA, ANNARS SMÄLLER DET VILL JAG LOVA, OCH ALLA ANDRA LOVAR DET OCKSÅ!
HA EN TREVLIG MIDSOMMAR OM DU KAN MOAHAHAHAHAH!!


 











HAVE IT YOUR WAY, OR MINE! / e.

Kommentarer
Postat av: Lina

här var vi glada. SMS-torsk

2008-06-19 @ 16:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0