one hell of a night

Igår, börjar med att jag vaknar upp hos Robin.. Lite småbakfull sådär. Vi åker och handlar på Max. Jag, Ronjalee, Robin och Hannes. Käkar på min altan.
Dagen den går och vi bestämmer oss för att laga mat, jag Emilia och Ronjalee. Evelina och Maria kom med hit. Även Hanna efter sitt jobb. Vi dricker vin och shottar Ouzo... blää..
Åker ner på stan, sätter oss på santorini. Jävlar vad med folk vi blev. Träffade en del "gamla polare". Mitt ex-ex jocke forsen var där. Hej på dig! Och lite bjk folk, där av mr J.
Vi dricker nån öl och några cider där. Hur mysigt som helst! Berg och Adde + PA och grabbarna kom också även Evelinas pojkvän david och hans polare Bosse.+ Christoffer.

-Natten blev ung och morgonen blev ljus.. Helt otroligt hur allting visar sig hela tiden. Jag vet nu precis vad jag vill och allt känns hur bra som helst. Det är rätt sjukt hur man är som person egentligen. Ta vara på det ni har gott folk och lita inte på någon!

 PUSS och HEJ /L

image13

Kommentarer
Postat av: Nybliven Alkis..

att lita på folk är inget att rekomendera...

2008-06-01 @ 18:10:07
Postat av: Anonym

uppsalas hetaste blogg : extraloek.blogg.se

2008-06-01 @ 18:35:17
URL: http://extraloek.blogg.se
Postat av: EVE

MYSPYS VI HADE DÅ :)

STUDEEEEEEEEEEEEEEENTEEEN IDAG WOHOOOOO!!!

2008-06-05 @ 06:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0