Nämen tjaaa!

Dags för match.... för min del...
Synd att petter hansson inte kunde markera igår, annars hade det varit roligt...
Jag, Emilia, Magdalena och Evelina sattsade som fan....

Emilia; Sverige tröja, fotbollshatt i blågult!
Stina; Blå kjol, gul t-shirt och gult band i midjan
Evelina; Sverige tröja, sverige strumpor och en fet sverige flagga i hela ansiktet
Magdalena; Blåa shorts och gul t-shirt...

Första pris går till EVELURAN! alltid hittar hon på någonting skojigt... riktigt rolig tjej dedär...

Ha en skön eftermiddag gott folk!

HARE
Klaavööör ;)
ps... kommer skön fotbollsbild på mig senare ;)


Kommentarer
Postat av: e.

HAHAH YEES! fyfan va jag är bra. Jag bugar och bockar stina, nästa gång kan vi måla oss tillsammans ;)

2008-06-15 @ 17:34:41
URL: http://enevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0