Magnumglassen Avund

Likhet och skillnader mellan mig och bloggaren BlondinBella..

Likheter:
-Vi bloggar om lika ovärda saker
-Båda två är 17 barre
-Vi skriver lika mycket
-Vi får lika många kommentarer som varandra
-Vi har lika många läsare
-Ingen av oss är riktigt het
-Båda två är halvblonda(i frillan)
Skillnader:
-Hon har tandställning
-Jag behöver tandställning
-Hon går till Stureplan
-Jag går till kvarntorget
-Alla känner apan men apan känner ingen
-Jag känner alla men ingen känner mig
-Hon lever på sin blogg
-Jag lever på studiebidrag
-Hon är smal
-Jag är mullig
-Hon är blond
-Jag har hjärnceller


PUSS och HEJ/ Lina

Kommentarer
Postat av: taggen

vi väntar FORTFARANDE på bilderna sen midsommar ... evelina ..

2008-06-24 @ 20:19:07
Postat av: Lina

jag vet det, men om du kollar hennes blogg så ser du vad som hänt. hela hennes dator med alla bilder har crashat. dock så har hon bilderna från midsom,mar kvar på kameran. tacka gud för det..

2008-06-24 @ 21:15:50
Postat av: Anonym

riktiga horungar alla ni!!!

2008-06-25 @ 15:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0