Linas grillFEST.. HAHA

Igår hade jag fest som min mor och far kallade det. Vi var ett gäng på 10 sköna lirare som grillade, och då inkluderar jag mamma pappa och David. Så min såkallade fest var väl kul, eller kanske inte? Vi grillade, spelade lite kubb och så senare drog vi ner på Gillet i och med att det var bartömning. Där mötte vi upp hela stammen och satt och drack cider. Utom jag, som var alkoholfri, fruktansvärt otippat.

   

Vi hade ju precis grillat, men efterrätt bjöds det inte på. Kanske var dem nervösa? Hungrig någon?



   

Party people. Skönt att min fest blev så lyckad!



Skapligt dålig bild dock, men vi var en del som satt vid det där långa bordet. Några av dom lämnade oss för utgång, men vi gick iaf till Max sen. Och sen gick jag och Jocke hem eftersom vi skulle upp och flytta idag kl 8 i sthlm.
Mycket snällt av Jonas att följa med och hjälpa till. Vi är evigt tacksamma!


PUSS och HEJ / LINA

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jay måste lägga om benan asså. ser inte alls lika slickat ut asså.. ojojoj!

2008-06-29 @ 16:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0