klamydia, kondylom och herpes.

en helg som precis alla andra.
fredagen bjöd på sprit i nyby, för att sedan vara askalas på people. tintin, jocke & co drog hem till nisse, men som vanligt ska jag aldrig ge upp. Så jag var kvar! helt onödigt, för att sedan inte ens ha nycklar med mig hem!

lördagen var helt otroligt lat, jag & tintin låg i varsin soffa, kolla på film och åt pi**a. Kollade på fotbollen of course, men den var inte så vidare intressant. Vi hoppade in i duschen, sminkade oss och små svart klänningar åkte på för att sedan bege oss till "orange". otroligt blandat folk, träffade en full evelina som hade ett släp på två bratt killar vid namn. gud jag kommer inte ihåg va dom heter. det är snubbarna som sägs vara från övfre öregrund iallafall.. trevligt, trevligt.
lite dans, men väldigt nykter kväll som avslutades på murargatan 26b med lite mat och sömn.

söndag, jocke och putte kommer hit för att äta. vi lagar biff m pommes och bea! samt en sallad till, smakade mums!
knatade över till babbsan och sa hej, jag & tintin gick rätt fort. hon är och städar nu, vilket jag också kanske ska sätta igång med här också. med tanke på att det faktiskt kom in 14 stora karlar som bara kastade alla mina kläder runt omkring hela lägenheten. det är faktiskt dom som borde städa tycker man.

keep up the good work people.

/ rlee

Kommentarer
Postat av: e

TAGGEN & TUBEN Ronja, inte så svårt hahahah :)

tänk på en igelkott som kallas taggen och en kaviar på tub(en)

peace!

2008-06-15 @ 17:36:25
URL: http://enevelina.blogg.se/
Postat av: r

haha, klart jag kommer ihåg vad dom heter.. tänkte ju bara lite på anonymiteten ;)

2008-06-15 @ 19:10:45
Postat av: taggen

ooohja , övfre öregrund. that's the shit !

2008-06-15 @ 19:19:22
Postat av: r

jo det är väl så det sägs..

2008-06-15 @ 20:24:11
Postat av: karl von schtek med extra cheese

hahah sveriges keffaste blogg? övfre öre tjatar jag gämt om! spec te några tjejer jag aldrig träffat hahaha! slagatan 7b fest

2008-06-15 @ 22:01:28
URL: http://extraloek.blogg.se/
Postat av: von Everüg

Ojojoj, denna blogg skulle kunna bli ngt. men jag saknar skvallret. mest privata inlägg.. inget jag gillar. mera "fakta" och skitsnack nu! keep it up!

2008-06-16 @ 17:20:43
Postat av: uppsalaskvaller

sommaren har bara börjat! vänta bara

2008-06-16 @ 19:10:30
Postat av: e. ua skvaller redaktör

salagatan.. oja!



NEJ DU TRÄFFAR JU BRARA KILLAR SOM SER UT SOM TJEJR.. SYND FÖR DIG..

oj caps, nu jävlar ska det snackas skit!



2008-06-16 @ 22:16:31
Postat av: jocke

Övfre öregrund ^o) ..... ..... ....

2008-06-17 @ 22:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0