KANON KUL

Hej alla glada!

Idag. Sitter hemma nu i väntan på Evelina som ska komma förbi. Hon ska nämligen spela match med min Mor's korpen lag. Hon och Stina. Jag och Millan tänkte kolla på matchen och sitta i solen och sola lite. Hoppas de vinner.

Igår. Var på Santorini och tog några cider. Jag, Emilia, Christoffer, Ronjalee Magdalena och Stina. Sen drog hälften och kvar var jag och Stina med två gamla horungar som tittade förbi och tog en öl.
Stina gick hem och jag följde med till Redroom där kvällen slutade ungefär vid två. Där blev det nån kanna öl och nått glas vin. Hyfsat trevligt med Björn Benjamin Gustafsson i samtalsämnet, kanon skönt. Knatade till KVG för en sussning (förlåt mi famillia) och sen var det bara att pallra iväg sig till skolan för ett busskort jag skulle lämna in, som jag dessvärre glömde hemma. Moget gjort av mig.

-SHIT jag är så jävla cool!

PUSS och HEJ /Lajna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0