JÄVLA TÖNTBLOGG

Att blogga är ovärt och väldigt yesterday!!
Lina har flygit sin kos till turklandet! hejdå Lina *vink, vink*.

Jag förstår att alla 7 trogna uppsalaskvaller-blogg-läsare har saknat mig på senaste. här kommer därför en uppdatering i bildformat för er som är intresserade, övriga har två alternativ; blunda eller scrolla. varsågoda.


Emo-Egon!

En dyr metallbit

Jag och Umberto skuttade ut ur ett flygplan

Mitt senaste ligg

För övrigt har mina vänner tagit studenten, vilket dels medför kalas men också att jag inser hur gammal och misslyckad jag är. 

Min kille är elak. Jag ska jobba  midsommarafton.  det rinner grönt snor ur min näsa så jag tränar inte, tråk! alla mina roliga sommarplaner har gått upp i rök. jättemånga barn dör varje dag för att de inte får rent vatten. det finns idioter som inte har verkat förstå hur enormt idiotiskt, katastrofalt, korkat och omodernt krig är( jag får nog ägna nästa blogginlägg åt det ämnet)

Hejdå bajsblogg och skit på allting

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0