Im baaaaack..

En veckas uppdateringar kommer strax när jag laddat upp alla bilder från resan. Lite skvaller lite ditt och datt. Fruktansvärt rolig vecka med lite halvförmycket brända pengar för FAM FORSGREN.


IGÅR: Sugfotboll hos ronjalee dock en trevlig fest med mycket klagomål från älskade B.Pipgren. Fullast på stället var Jocke och Putte. Men priset går till Jocke som har minnesluckor för tillfället.

Nu ska vi ner och göra nudlar, sen pyser jag till kära Ronjalee och Mr. J tar bussen hem antar jag.

PUSS och HEJ/LINA


Kommentarer
Postat av: jocke

jocke ??? inte jag va! jag var ju kanonnykter ! BERGKVIST

2008-06-19 @ 14:13:36
Postat av: Lina

hejhå nepp nepp :) MASSEN, vilken jävel

2008-06-19 @ 14:53:42
Postat av: putte

father i have sin

2008-06-21 @ 20:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0