första dagen av mitt liv som "vuxen"

i morgon kl 13 börjar jag på Kirurgen på Akademiska , en "introduktion" till att bli vårdbiträde.
inget flashigt alls, men något jag verkligen vill göra.
Så nu ska jag alltså jobba, betala för mig själv och vara vuxen.


Det var en helt underbar helg iaf, min mottagning kunde inte varit bättre. Likså min student, jag har nog aldrig haft så kul. Såg när vi hade lunch alla 3or , hur folk börjadebli tårögda tänka jag att det skulle inte hända mig. Men så fort vi sprang ut och jag hittade min familj & Lina kom det några tårar... åh men så härligt det var!
Sen att jag var sjukt snygg var ju bara ett plus i kanten. Tack alla för en super student iallafall!

Emilia, Lina, Stina och CH satt kvar på Santorini när jag lämnade dom för att åka hem duscha och sova tidigt ikväll!
haha

take care! / ronjalee



Kommentarer
Postat av: Natalie B

Hej!

Vill du vinna en klänning?
Isåfall tycker jag att du ska vara med i min tävling!

//Natalie B

2008-06-01 @ 22:38:49
URL: http://natalieb.blogg.se
Postat av: Sanna

Ha en fortsatt fin kväll :)

2008-06-01 @ 22:38:58
URL: http://sannawiberg.blogg.se
Postat av: nikita

Du var skit gullig i ditt blonda
hår :)

2008-06-02 @ 09:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0