FÄRSKINGAR

Häntextra onsdag, fotografen skickade över lite bilder som han nu vill att jag ska godkänna, men jag vet inte vilka jag ska ta med, så därför tänkte jag lägga upp några och så får resten av folket säga vad som kan vara intressant att läsa om, brats, bönder drinkluder.. Ni avgör..

Men som en liten extragrej så tänkte jag köra en frågesport också, så här kommer första frågan :





 

1, Hur många tjejer vill ha honom?
1
. Noll    
X. Inga, men killen i baren va ganska het på honom.. 
2. Okänt antal (förslag?)

 

2. Varför åker Berg taxi till Orange?


1. För han vill schteeka i en 100 000 taxi vid ingången.
X. För han är förlamad från höften och neråt.
2. För han trodde han skulle få ligga med taxichaffisen (som inte va en tjej förövrigt)



3. Varför slår sig denna kille sig själv i skallen och vad viskar Ljushuvudet i hans öra?

1. Han såg att han råkat ta pradaskornas ist för LV
& killen påminnde honom om det ännu en gång.. dålig friend.
X. Han kom för tidigt, och tuben såg det.
2. Tjejen som sitter på knä underbordet får inte upp byxknappen.
och killen viskar att han kan hjälpa till.



4. Varför har killarna toffsar i håret?

1
. För att dom har inte råd med diadem.
X. För dom tror dom är bästisar med prinsessan Madde.
2. För att få dansa med killar. 



Varför hänger dessa tjejer med denna kille?

1. För dom ÄLSKAR 90:or..
X. För dom ÄLSKAR 90:or..
2. För dom ÄLSKAR 90:or..





 


Kommentarer
Postat av: ronja

min gissning lyder:

X

X

1

2

2008-06-18 @ 17:23:33
Postat av: taggen

haha, dock fett kul ! :)

2008-06-18 @ 18:24:33
Postat av: Anonym

föööör att de är tuben så klart.

2008-06-18 @ 22:15:55
Postat av: JOCKE

min fråga är ! ! ! ! ???? varför ser killarna ut som tjejer ? ? ? ? ??? ?????

2008-06-18 @ 23:21:22
Postat av: evelajna

Hahaha taggen har humooor :) kanon! 5/5!



Ronja dina gissningar får du allt ta och se över ;)

2008-06-19 @ 13:33:16
URL: http://enevelina.blogg.se/
Postat av: Anonym

toffs = tjejmagnet aight?

2008-06-19 @ 13:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0