Det är över Nu

Ja om exat sisådär en timme så står jag och ta mitt studentfoto, sen blir det champagnefrulle där vi ska schteeeka med dompa och spruta på varandra. Sen ska vi ära massa annan dyr mat, typ rom och kaviaaar, mmm. Jag tror faktist det va gucci rom denna gång, så himla typiskt Boland att inte bjuda på de lite finare sakerna typ LV eller prada, men jag får väll sitta där med guccin då. Jag är så jäkla nervös att det inte är sant, de är därför jag försöker tramsa mig för att få nerverna under kontroll, men det funkar verkligen inte.. Jag har vart klarvaken sen kl 5, och jag drog upp Amanda ur sängen halv sex för att hon skulle få göra hårsvallet (risbusken) lockig. Nu har jag duschat, lockat håret, ätit frulle, satt på mig min mössa, smörjt in hela mig i hudlotion och glimmer, städqat upp och bäddat min säng, jag har till och med lyssnat på studentsången och packat min kuvertväska. Så säg mig vad jag inte gjort? Och nej, jag har INTE glömt lägga champagnen på kylning. De ska däremot bli en överaskning, hur dom nu gör med alkoholen i skolan? Ska dom beslagta den som dom skojat friskt om, eller ska dom låta oss dricka våra drycker och leva livet en sista gång?
Ja i alla fall, eller hur som helst, jag vet att det kommer bli en bra dag, med massa glädjetårar, skartt, (spyor?)

HA EN UNDERBAR DAG ALLA STUDENTER OCH DESS FIRARE! / EVELINA MED LOVE



FÖR EVELINA TAR STUDENTEN !!!

Kommentarer
Postat av: stekare

varför leker ni för , tattare!

2008-06-05 @ 12:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0