6juni och halva staden är bakfull

igår var det mina kära vänninors tur, Alexandra, Emilia, Hanna ,Evelinaoch Tintin. Åh så fina dem var, allihopa.
7 mottagningar var vi på, jag lina stina och magda. Jag kan säga att jag verkligen krigade för mitt liv för att orka hålla ögonen öppna och vara trevlig! då pga att jag hängde med dem härliga människorna i nyby i onsdags, oj så full jag blev! men kul var det, kvällen slutade lite oväntat men efterlängtat. haha

så igår var vi då alltså på birger, jag hade halv kul men resten såg sjukt glada ut! jippie
min fot är blå för att någon söt halv mullig tjej stampade rakt på den! yes
Jag och Alexandra stack från birger till Orange, mötte upp Nisse & jocke samt co. :)    





Jag fick napp igår på krogen, snubbarna ovanför följde med till murargatan på en härlig trekant! Måste göras igen!

tack för mig / ronjalee 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0