Uppdatering från mig kvar i Uppsala

Saknar självklart Evelina och Ronjalee som har fort sin kos till Gotland för att Steka sönder alla Stekholmare och Steka sönder alla wannabe Stekholmare. Så träffar ni på Ronjalee och Evelina så har ni två TVÄTT äkta stekare från uppsala.

Lördag:
Jag kom hem från jobbet, jag hade så jävla tråkigt, ringde runt till alla och ville ha någon som trösta mig för det. Men icke sa nicke. Fast jo det sa han. Berg tittade förbi en sväng och glassade med sin nya bil. Skjutsade mig även till Magda som bor typ en spottloska bort. Sen mötte vi upp Ronjalee och Evelina samt Maria. Efter det blev det film
och kaffe för mig och Magda och sedan en 821 ut till bjk vid halv 3. Med 2 halvfulla muppar, med brytning : Turkiska.

Söndag: 
Vi sov till 16.40(inte så stolt) sen blev det tennis tittande från ca 18.00-21.00 och jonas joinade mig med det. Sen blev det film/er hos Jonas och lite lättöl och självklart OSTBÅGAR, sen blev det sova runt 3 och upp 11 idag. SUCK. Börjar dock kl 3 idag, inget att sucka över kanske.

Denna vecka är såklart halva crewet hemma själva medans halva är borta. ALEX kommer dock hem idag, henne vill jag träffa! Och så har även min älskade Hanna flytt sin kos till Grekland i 2 jävla veckor! :( Men men, ett antal grill partyn ska vi hinna med här iallafall.

VI hörs och ses. För jag ÄÄÄÄÄLSKAR att uppdatera. Moahahhaha!



PUSS och HEJ/ Lina

Kommentarer
Postat av: Jalla Fan

jag vet att de är grymt att hänga med en som mej.. går dagens filmer va juh ingen hit må jag säga.. skulle vart Åsa-nisse istället de är mkt mer avslappnat.. just nu så försöker jag få i mej de rickar som jag har kvar. sen ska jag ner och piumla lite vin och lira vollyboll mej några steckare..(alltid trevligt) tja tja

2008-07-14 @ 13:31:41
Postat av: L

du är ju cp haha

2008-07-14 @ 14:32:46
Postat av: nikita

mmmmmmmm... ostbågaaar! gött

2008-07-14 @ 19:37:39
Postat av: Anonym

dina jävla ostbågar Lina hahaha :)

bra att du saknar oss, vi steker förfullt vill jag lova, va på bur igår efter att vart "lekledare" till en cool farsa och en skön mammmas, två små ungar ca 2 och 4 år.. lisat osv, bra att skaffa kontakter :P

2008-07-15 @ 10:46:44
Postat av: L

härligt haha

2008-07-15 @ 12:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0