SUG PUCK, men glad ändå

Hoppade av bussen och tänkte att jag ska gå och beställa klipptid hos min favorit. Och fullbokad som vanligt gick jag där ifrån med ett datum i september. Den 5e. Det får duga bra eftersom att min fest är exakta 21 dagar efter. Och då vill man ju vara nyklippt och fresch.
Ska färga mitt hår åter igen i veckan för att ta fram de ljusa slingorna igen. Och bli lite fin i håret rent allmänt. Eftersom att nu när det blivit så långt, så trivs det uppe i en tofs mitt på skallen. Men fuck that shit.

Igår övningskörde jag ut till Öregrund för att kolla på tennis. Bröderna spelade banorna brevid varandra så det var skönt att slippa flänga fram och tillbaka. Nu jobbar jag 2 dagar, sen blir det både herr och generationsdubblar+ 5 lediga dagar! Det blev även en väldigt lugn kväll. Jag jocke och matte kollade lite film sen slocknade jag.

Ikväll? ja du, ikväll?

PUSS och HEJ /Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0