SATC

Igår var vi hos Millen och grillade, dom som var där var dom i unlägget under. Först kom jag från jobbet, klippte berg, åt nudlar i och med att jag var dö hungrig. Sen grillade vi lite.. Och drack vin och öl. Mumsigt. Alla drog också som sagt ner på krogen. Tråkigt men dom kom snart igen. Så vi förtsatte tills runt 2 då jag mötte jonas på stan. sen kom jocke så gick vi hit och sov. vi han även vinka av mina päron samt lillebror runt en 3.

Idag blir det bio med min älskade mormor och jag får äntligen se SATC the movie.. Skönt och sen blir det mera film hoppas jag på. Lite goff också kanske eftersom jag smällt i mig en pizza redan.

PUSS och HEJ / Lina

-Blivande tatueringen i slutet på augusti. Rest in peace älskade morbror. Jah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0