S . S . S

Stel, Singel (?), Snygg. Ja då var man vaken efter natten, har sovit som en stel pinne eller liknande. Kan typ inte röra på kroppen som jag vill, fett drygt, jag menar hur ska det gå när jag ska ha massa vilt sex på gotland med främmande och mystiska män? Jag får väll skippa det och hoppas på att jag inte är singel, orden kanske kommer idag eller imorn.. vem vet? Inte du eller nån annan vet, knappt han själv vet. Men om allt går åt helvete så kan ni väll vara snälla och leka lite stöttepelare? Annars slutar det nog i en kista inom närmsta vecka.. Eller en simmtur i östersjön..
Nu ska jag försöka ta mig ner från övervåningen utan att se mongo ut, ett lycka till skulle sitta rätt bra just nu, men ni kommenterar ju aldrig så jag får väll nöja mig med att besökskurvan ökar.. PEACE!

/ ev.

I VANLIGA FALL ÄR JAG SKADAD SOM PERSON,
MEN NY ÄR DET FYSISKA VÄRRE ÄN DET PSYKISKA.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0