RAINY DAY WOMEN

Regent forsätter ösa ner, och inte blir vi gladare för de. Nej men jag har iaf gjort massor av nyttigheter, bla städat, ätit mat (livs viktigt) pratat med magdalena, Duschat m,m. Satt inne på facebook och kikade runt lite, och hittade bilder på två grymt snygga killar, mathias och viktor. De hade vart på Rhodos , på samma ställe som mig och mamma när vi va där i maj månad. Så om ni har tråkigt och suktar efter lite ögongodis kolla in dom, dock är victor upptagen men den andra är ledig, iaf vad jag vet, men vafan vi ska ju bara titta! Vaknade i morse av att dvd:n stod på, hade somnat ifrån O.c runt tvåtiden nånting.. Jag kollade på det bästa avsnittet ever (typ) Rainy day women . Jag vill också vara Rachel Bilson i regnet och kyssa en super snygg kille som jag är kär i!



Kan nån vara snäll och komma hit och fixa min parabol?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0