POJKVÄN SÖKES

Jag tänkte ha en liten backup ifall det inte löser sig med mitt X, så därför tänkte jag annonsera om en ny. Jag har faktist inte såå höga krav. Men om ni känner att ni passar in eller har kanske en god vän som gör det så får ni gärna höra av er, skriv en kommentar bara så jag vet vart jag ska vända mig eller höra av mig..

- Gärna lite längre hår
- Skön stil
- Bra humor
- Fint leende
- Husdjur är inte fel
- Gilla att mysa
- Få mig att skratta
- Större fötter än mig
- Längre än mig
- Att spela gittar är ett +
- Att inte känna sig underlägsen B.G är viktigt
- Att kunna laga mat
- Att ha snygga solbrills
- Våga bära byxor med färg
- Gärna lite brun
- Inte ställa krav på mig haha
- Gilla färgen marinblå
- Ha snygga skor
- Kunna dansa
- Gilla öl
- Vara manlig utan att skämmas
- Kunna umgås med mina vänner
- Säga "puss" i telefonen när kompisar hör
- Hitta på roliga saker
- Överaskningar
- Gilla mössor
- Våga vara egen
- Inte falla för grupptryck
- Inte snusa, helst ( kan gör undantag )
- Va bra på att pussas
- Kunna hålla handen
- Social
-Öppen
- Våga visa känslor
- Kunna gå på stan i affärer
- Låta mig ha killkompisar

Så som sagt skriv om ni tycker att ni känner att ni / nån passar in på detta så skriv gärna, jag är inte omöjlig, så känner jag att just du är den rätta så bokar vi in en tid för en liten date där du kan visa dina skills och egenheter. Jag ser fram emot detta och hoppas på att nån känner sig träffad, annars får jag väll testa match.com eller spraydate.se eller nått annat skit som alla andra ensamma människor gör.

puss / ev.


Kommentarer
Postat av: Magdalena

Man duger inte om man saknar snopp? känner annars att vi skulle ha rätt kul på vår dejt, lovely:)

2008-07-07 @ 13:22:54
Postat av: Lina

haha fett desperate du framstår som eve!

2008-07-08 @ 08:33:33
Postat av: eve

desperat? jag säger bara om dom har dessa saker kan dom få ligga?! det är väll en bra deal? hahahaa

2008-07-08 @ 12:40:25
URL: http://enevelina.blogg.se/
Postat av: Lina

haha det är inte ens jag som skrivit det där översta ser jag nu. skumt.

2008-07-10 @ 13:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0