NAUTILUS

Igår, lugn dag=lugn kväll. Vi var samlade här nästan hela tjej gänget, inte Alex som är utomlands med sin Nils. Vi planerade lite om festen och skrev listor med folk!
Sen gjorde jag mig i ordning och cyklade till Ronjalee. Och Sedan bussade jag ut till Bjk. Jocke och Jonas satt på balkongen när jag kom. Och där blev vi sittandes tills Jonas gick. Då blev det film och POPPS. Godnatt.

Idag
, fruktansvärt, jobbade jag som ett svin inne på gymet rent ut sagt. Jag är helt jävla slut nu. Körde mitt lilla schema som träningsinstruktören hjälpt mig med. Sen körde jag 40 minuter kondition. Jag är skumt nog fortfarande röd i ansiktet.

Måste bli fit nu till min fest som jag ska ha i slutet på september. Mer om det kommer jag skriva lite om senare i bloggen. För tidigt än! Fruktansvärt kommer det bli. 26september gott folk. Boka in det i erat schema ! Så en 10 kg minus skulle inte sitta fel till dess. Men jag KÄMPAR!

PUSS och HEJ /Lina

   

Kommentarer
Postat av: lindexmorsan

de fixar du"!!

2008-07-09 @ 22:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0