mogen kvinna

åh jävla *** blogg, allt jag skrivit försvann!

underbart väder, alla vänner är upptagna med sitt. jag ska skaffa jobb, sen.

igår var det baileyscoffe hos emilia, samt wedding crashers att somna till. i
dag hoppas jag på att använda mitt nya nummer!

ikväll ska vi mysa hos magdalena i hennes underbara trädgård, tema: gult & leopard. haha

lördag natt 02.00 åker vi till nynäs hamn för att bege oss till gotland, åh såååååååååå roligt!!
riktiga retards ni som inte ska med!
 



Man skulle haft Johan här brevid sig, eller nej jag menar Vincent...




/rlee

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahhahahahhahaha

2008-07-11 @ 12:56:56
Postat av: Anonym

haha uppsalabor som försöker passa in på stockholmsveckan!!! :D

2008-07-12 @ 12:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0