Mamma Mia!

Uppdateringen är ju fruktansvärt seg. Men vad gör man inte när det är såhär varmt? Jo sitter och skriver.
Jag har iaf haft mina lediga 5 dagar. Och i dag är det den sista. Hela veckan har jag varit ute i Öregrund med Jocke och hans familj på tennisveckan. Jonas och Charlie har jag hängt med. Sen joinade Alexandra och Mamma mig en dag också. Efter en ganska otrevlig incident.
För jocke gick det sådär, likaså för Matte. Men för Jocke och Tuben gick det faktist rätt bra. Nära in på kvarten tog deras spel slut.

Sen vart den ännu en resa till Öregrund. Jag följde Emilia till hennes sommarstuga och vi solade och badade i 35 graders värme och 25 i vattnet. Inte fel.

Igår kom vi hem och var hos Emilia dit Hanna kom och var brun bland oss efter hennes hemkomst från greklnd tidigare samma morgon. Så vi satt där och drack, Stina kom också. Sen kom även Daney och Marcus+1. Även Jocke kom, vi tog en bärs. Sen drog vi hem, hämtade pengar, gick till Max, åt. Sen hit och sov.

 
Idag ska jag på bio och buffé. Mamma Mia denna gång. MYSIGT ! Och så ska jag försöka hinna ut till Hanna där hennes kära mor bjuder oss på middag!

PUSS och HEJ / Lina


Kommentarer
Postat av: Anonym

er blogg har blivit piss tråkigt , lever verkligen inte upp till namnet ! blää

2008-07-29 @ 14:15:38
Postat av: L us crew

jag håller med

2008-07-29 @ 15:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0