KANONKUL!

Or not.
Seriöst! Jag blir fett glad över att få vara ledig i två dagar, eller 2.5 typ. Sen händer det inget idag. Visst det blir ju vad man gör det till och det är ju inte andras fel men. Alla gör ju något känns det som, jag vill också! Fast jag måste ioförsej sova rätt tidigt. Och då kan jag ju inte åka bort jö!

Morgondagen är det ju då rätt fullspäckat dock:
-Träna kl 9,30
-Träffa Emelie och fika på stan
-Träffa Stina och gå på stan
-Åka till Emilias jobb med Hanna (?)
-Åka hem till Emilia, hänga
-Träffa Mr J, antingen skyttorp eller bjk
- Sen sova .. mm..


Aja vafan. Man ska inte klaga. Simma lugnt våra 8000 läsare, hoppas ni får en lika "rolig" kväll som jag!

   

PUSS och HEJ / Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0