JOBBIG DAG AT WORK

Fruktansvärt.. Uscha vad mycket folk det när nu när det är T2B1 på bobber på REAN också.. Folk är som galna. Men vi plussade 15000 i kassan vilket kändes jävligt bra. Det kommer vara skitstökigt nu för dom som kommer tillbaka från semestern. Tur som jag har så börjar man 15 :)

Idag ska vi åka och fiska och bada med Berg och Adde. Jag och millan. Sen blir det kaffe för oss två på Alex jobb som det ser ut nu. Och kanske en movie night. Jag ska övningsköra ut imorgon till Öregrund och kolla på tennismatcher spelade av Bröderna Mattsson. Mysigt mysigt. Så därför blir det pretty lugnt för min del.

Ronjalee och Evelina kanske stannar en dag till på fårö, så det kanske inte blir hemkomst i natt som det var väntat. Men det sa Ronjalee nyss när jag pratade med henne och hon var hyfsat askalas. Fick även reda på lite skvaller. Men jag vågar inte skriva för mycket än, det får dom själva avgöra. Nej nu är det på med biknin på min mulliga och mysiga kropp. Och dags att gå över till mig.

Saknar Ronjalee, Evelina, Magdalena och Hanna hyfsat mycket nu för tillfället.





PUSS och HEJ/ Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0