Hej kompisar!

Egentligen har jag ingen vidare lust att skriva något inlägg, jag tycker lite synd om de stackars människor som råkar hamna på uppsalaskvaller och känner sig manade att läsa min skit, men jag gör allt för lilla Lina.

Den här dagen har varit vanlig och ledig, jag har suttit i solen och roats av min far, han sommarvikarierar som takomläggare, hade det varit intressant alls så hade jag lagt upp en bild.

Evelina klantskallen har btw typ trillat på jobbet och slagit sig, nu är hon på sjukan och röntgar sig, men lugn gott folk vad jag vet så är läget stabilt. 

Jag och min pojkvän nr 1 har nu bokat en utlandsresa, trevligt värre! IBIZA här kommer vi! min medelålders man ville ju då självklart hellre fara till något lite mysigare ställe, lite romantiskt sådär. Men jag sa vänligt men bestämt nej, det blir lite långtråkigt för min del, så vi ska parta järnet. jag funderar på att packa med mig någon sorts vagn/liten kärra så att min kärlek kan transportera hem mig efter alla vilda utenätter. Va kul han kommer att ha!

Ja men då ska vi tydligen bege oss till framfickan inom en snar framtid, jag som tänkte ha sex ikväll. tror inte att det tillåts där.

hittade ingen bra bild, trist inlägg....


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0