HAR NI FEST ELLER?

IGÅR: Lite tjejkväll sådär, vi stekte vi hade kul. Satt hos Alex, Jag, Emilia, Evelina, Ronjalee och Stina. Drack vin och gin och tonic. Det var fruktansvärt trevligt. (Video på allihopa kommer snart) Vi åkte iallafall till kantorsgatan till hela stammen och fortsatte festa, mycket trevligt var det där. Vi var en del också. Deras andra tjejpolare komm sen, långa, smala blonda ursnygga tjejer. Verkligen urgulliga. Men jag var avslappnad och korta-tjockhulda passade inte in. Jag gick. Full. Ner på stan. Stod utanför people och väntade på Jocke. (hallå?) Vi gick till Etage, + berg och sen gick jag och jocke till max, sen hem och sov till kl halv 3 idag. UR skönt.

   


   


PUSS och HEJ / Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0