DETTA VÄDER

Vaknar, pappa ringer och kommer och hämtar mig i bjk för att jag ska köra hem. Det gick bra, sen ska jag gå in och simma på Nautilus då jag känner av den sträcking jag fick på gymet igår. Så jag simmade en hel jävla länga, 25 meter. Bravooo lina. Sen var varmvattnet avstängt. Så jag är typ röd i hela hårbotten efter en dusch med IS vatten. Nu sitter jag på jobbet och väntar på att få börja. Börjar om en hel jävla timme.
Så dagen hittills som ni kanske märker har inte alls varit ett dugg jävla bra. Men det kommer förmodligen.
Jobb till 7. What up next ? Vad händer idag gott folk?

asså hur orkar dragspelsgubben sitta där och spela utanför Jc?!?! Det bara dånar upp här i lunchrummet. Suck.

PUSS och HEJ
/Lina
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0