ÄR POTATISMOS FLYTANDE?

Hej gott folk, jag är hemma nu efter 8 timmar på fittakuten. Klantskallejag ramlade ner från 4stegsbocken och slog i rygg & huvud, som ledde till en lätt hjärnskakning och handikapss stil när jag går.. Men jag får väll vara gladd att jag lever. Blir hemma imorn, vilket känns skönt eftersom jag inte kommer kunna sova så mkt efter 8 timmar i en säng bredvid en snygging med njursten, dock hade han en snygg Jessica Alba kopia till flickvän som satt bredvid honom hela tiden , så jag hittade aldrig nått tillfälle till att lägga in den välplanerade stöten.. Fick ta de som fanns och en manlig sköterska ställde upp, fyra sek på toan och jag va mycket bättre.. Nej shit va jag ljuger nu, det va inte en utan två! Eller inte..  Jag låg bredvid en anna gammal snubbe som låg och sov, inte mkt till sällskap inte, men mori satt vid fotändan av sängen hela tiden förutom när hon va vid läsk & godis atomaten för att stilla sin hunger. När röntgenbilderna väl kom så fick vi vänta i "bara" en halvtimme tills jag fick snacka med doktorn.. Äntligen tänkte jag att jag skulle få åka hem till den efterlängtade pizzan som pappa beställt, men han satte käppar i hjulet, "bara flytande ma tills imorn" va de sista han sa.. Arg som ett bi begav jag mig halft handikappad ut till bilen och så frågade jag mamma om potatismos va flytande, hon bara garvade åt mig.., och nu väl hemma har jag ätit två safariyoghurtar, rökt en cigg och satt på mig mjukisbyxorna.. Imorn blir det till att vila hemma och kanske sola om jag har tur, men efter idag så känner jag att det inte är min grej det där med tur.. Tack alla som skickat sms och ringt , känndes skönt. Och fuck off till alla som inte svarade på mina sms.!

/ eve retard


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0