viktnedgång

Frukost: En fullkornsskiva med keso, salladsblad och paprika, samt örtkrydda
Mellanmål: Skivat äpple med kanel+1L vatten
Lunch: Nudlar med ett hårtbröd med keso, paprika och én ostskiva
Mellanmål: Avokado med keso+1L vatten
Middag: Korvstroganoff och en fräsch sallad med kidneybönor
Kvällsmål: En banan+1L vatten

Vill man gå ner i vikt ska man ju absolut inte sluta äta som det faktist är vissa som tror. Man ska äta många portioner men små och sallad. Inte stora hästlass som jag kastade i mig förut. Sen ska man också äta sakta. Jag kan känna ibland att jag slänger i mig maten, typ som att jag skulle ha brottom till något. Men icke. Vatten är ju något som är viktigt också, det är det ju i vanliga fall också. Men dricker man mycket vatten, så blir man ättare. Drick det gärna innan så känner man ju ungefär hur mycket mat man behöver efter. Träning är också fruktansvärt viktigt. Man behöver ju inte gymma och spínna 7 dagar i veckan 3 timmar om dagen. Huvudsaken är att man rör på sig, nått pass hit och dit. Och 3-4 powerwalkar i veckan. Det räcker liksom. Annasrs är det fruktansvärt lätt att man tröttnar. Och det har jag en tendens till.

Användning av stegmätare är bra. Och här är en jag kan rekomendera, från Claes Ohlsson och kostar max 100kr.

PUSS och HEJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0