Utgång

Vaknade vid åtta och gick upp med Jocke som skulle till skolan, första dagen idag. Åt en nyttig frukost, gick upp och la mig igen och vilade, sen kom jocke tillbaka vid halv 12. Och min sykel är punka igen! Så nu har jag försökt laga det, väntar bara tills pappa kommer hem så han får fixa det sista. Sen blev det en promenad, gamla vanliga rundan som tar 40 min. Då går jag så snabbt så att jag nästan börjar jogga. Men jag får fruktansvärt ont i benhinnorna. Någon som har något tips om varför? Sen blev det lunch och nu sitter jag här och kollar in olika bloggar. Sjukt hur många det finns egentligen.

Juste, min lön som jag skulle kunna skära av mig min högra hand just nu för att få. Jag fick aldrig något lönebesked i tisdags heller. Så jag ringde lönekontoret, och jag hade inte skrivit på anställningspapprena sen den 1 mars. Så hade jag inte ringt i tisdags så hade jag fått vänta ENDA till den 25 september. Så nu kommer den på måndag eftermiddag, och det blir en överraskning vad det blir, för jag kommer inte hinna få löna beskedet innan. Usch ja. Då ska iaf jag och Jocke gå och käka sushi så fort jag får in pengarna. För gud så sugna vi är på sushi asså! Mmm.. Vill ni bli mer sugna på sushi. Besök Jockes blogg.



PUSS och HEJ

Kommentarer
Postat av: sanna

Svar: haha ja nu är jag här och kikar in

2008-08-21 @ 15:27:03
URL: http://sgavelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0