tragedi!

Hello gott folks!
Asså jag säger bara SHIT vilken dröm jag hade och SHIT vad verklig den var asså ABOOOU WALLA LEN .. skoja
Nej men allvarlisch, jag drömde att jag jobbade på Tzatziki, Alex och Hannas jobb, och jag sa upp mig efter en kvart, Sen drömde jag att Emilia och Ch gjorde slut, och Stina och Daney.. Fyfan, jag grät som en jävla bäbis. Aja TUR DET att det inte var sant.


Igår tog jag ett varmt bad och en kall öl, hoppade i mina mest avslappnade kläder, hanna hämtade mig till med Caddyn och vi for till stina. Där drack vi typ 25l kaffe VAR, kollade gamla kort på Stina när hon var liten, satt bara och skrattade åt allt som var kul eller tråkigt och hade lite tjockångest och ångest även inför skolan. Hanna börjar på Matte C, grymt bra att hon pluggar vidare, och Stina och jag börjar SMSP på måndag och tisdag. Blev hemskjutsad vid en kvart i två och hanna åkte hem till sig. Kollade lite OS till halv 5, sen slocknade jag!

   



Idag ska vi hälsa på min gammelmormor Inkan, för jävlar vad jänge sen det var kommer hon säga, sen ska jag till Sendraget hämta Jockes racket och sen HOPPAS jag på att få skjuts dit direkt, pallar inte buss, plus att det ekar i min plånbok, mitt busskort är slut och jag har fått låna hans. Vi ska nog kolla på massa filmer och ta det lugnt bara.. Eftersom att både han och Matte har match imorgon!

A men nu måste jag göra något åt min kråkfrilla som står åt alla håll! Vi hörs och synes.

PS. I love you. tydligen grym


PUSS och HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0