SKAPA

Skapa - nu gör jag ett blogginlägg för att du är nörd.
Vi är så glada jag och stina, vi har så himla kul och vi är fett glada att vi har varandra. Liksom hoppar hon hoppar jag och tvärt om. Och det känns så jävla skönt om någon av oss verkligen skulle hoppa! Liksom då förlorar millan och dom en person, eftersom att jag och stina ä så jävla sköna så vi sitter ihop. Men tvåflugor i EN enda smäll. Och det är ju vi. When 2 become 1. Plus att båda älskar SpiceGirls, kan det bli mer lika? Fan vad bra!

Omoget schema med 40 håltimmar typ sammanlagt och det suger. Imorgon är det en 8,30-16,55 dag och jobbigt att stina bara har 3 lektioner och jag fem. För skulle hon hoppa då då hinner ju inte jag? Vad gör man då? Jag måste ju alltid finnas där eftersom att vi är EN. Kanske skolkar?..

Anyway, idag blir det shopping på stan i mina vackra skor, sen ska jag och Jocke käka sushi. MASALLAH!


PUSS och HEJ-Stina är en cool tjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0