OJOJOJ

Den här bloggen är ju rätt så pausig för tillfället asså haha.. Men när skolan börjar ska vi skriva igen 'citerat mill och stina'
Så när nu ni 15-20 läsare endå orkar gå in och kolla varje dag så kan jag ju skriva lite, det måste ju faktist bli lite roligare?

 Jag fyller snart 18 och slår till på en hejdundrande fest. Jag har gjort en inbjudan på Facebook för att se ungefär hur många som tänker delta. Där jag ungefär missat 20-30 pers som inte har Facebook. Och det är bara 7-8 st som har tackat nej. Men vem bryr sig, big lost för dom. Men jag räknar ungefär med 50 pers iaf. Alla som vill får komma! typ.. kanske.. ehrm..

Jag har vart på Uppsalasreggaefestival och ger den 4 av 5 toasters. Regnet var förjävligt och jag blev sjuk. Suck. Groundation var inte lika bra som jag väntat mig men det gick iaf. Och Sean Paul var över mina förväntningar. Alla dagar tillbringades med min familj och Jonas. Men på fredagen hängde jag med Matilda och Alli från min gamla klass. Vi hade så jävla kul, en tråkig incident hände MEN SÅ JÄVLA ROLIG, jag och Matilda ramlade i leran. Jävlar va kul det var. Fick köpa en vattenflaska för att skölja av händer och ansikte. Men vad gör det. Vi skänkte ju även 10 kr till något land i Afrika på köpet! Tack Jared för en grym festival ännu en gång!



I och med att jag fyller 18 om 6 veckor så har jag även börjat med min lilla "diet" änn en gång. Men vafan, några kilo blir det att tappas innan festen iaf. Jag skulle tränat idag, men med min trötthet och en jävligt ond hand (som by the way värker varenda gång jag trycker) så gick jag ut och gick istället. Ska snart bege mig över till millen, lite kaffe och skitsnack typ.

Såpp det är typ det som hänt.

En 888 kanske kommer och spökar till kvällen, har sovmorgon imorgon, FAST jag ska ut och övningsköra innan. Åh duktig jag är! :)

Hörni gissa vem som skriver?

PUSS och HEJ

   

Kommentarer
Postat av: emelie

jadu gummman det är ju faktiskt bara du som skriver så det är ju inte så svår gissat för någon :)

2008-08-12 @ 22:19:24
Postat av: L

haha jag vet.. men vafan.. jag kör på

2008-08-13 @ 11:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0