MORGONGÅNG

HEJ HOPP. Mitt humör är på TOPP! Jag trodde aldrig jag skulle klara det men tänka sig, det gjorde jag. Jag klarade att gå upp ur sängen kl kvart över sju. Utan att snooza mig till kl 9 då jag ska till Emilia för en god och nyttig frukost. Jag klarade det! Jag sprang Nästan HELA min gamla vanliga gränby runda. Jag som alltid brukar gå halva - springa halva. Denna dagen sprang jag kanske 80%. Jag är så nöjd. Hur klarade jag det efter denna lååånga paus?

- Mina träningsskor förövrigt. Ej dammiga längre

Nog om det. Idag ska jag om en halvtimme till Emilia. Käka nyttig frukost. Knata ner på stan till kl 10 för att möta upp Stina. Vi ska köpa skolböcker och grejs. Och millan ska kolla höstskor. Sen ska jag hem, packa i ordning inför imorgon och åka ut till Jocke och björklinge för en film och mys, sen sova. Känske inte hinner blogga med idag då för övrigt.

Måste kirra det här med min mobil nu, det funkar inte med att ladda in bilderna till datorn, det står att den håller på, men det kommer inte upp på datorn. Någon som har något tips? 

JAG FÅR LÖNEBESKEDET IDAG!!

PUSS och HEJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0