MOGET

Jag har tydligen skitsvårt att sova själv asså. Och idag är en sån dag, hoppas jag somnar tidigt iallafall.. Imorgon blir det nog till att jag sover hos massen eller tvärt om.. Aja nog om dom 3 meningarna.

Var in school och fick reda på allt om Samhälle A, eftersom att vissa av oss har gjort halva den kursen redan, och därbland jag och Stina. Så slipper vi nu 4 lektioner i veckan i 3-4 veckor. Så jävla skönt, och det innebär att vi har EN lektion mån, ons, fredag, så jävla skönt så jag dör. Schemat är jag faktist nöjd med nu. Tråkigt att sluta fem på tisdagar och torsdagar, men vadå sånna dagar måste det ju också finnas. Allt kan ju inte vara på topp heller!

Efter det gick jag och Stina B ner på stan och möte upp Alex och Hanna i ca 34min och 30 sek för en fika på Waynes, sen skulle dom gå iväg och jobba, då beslutade vi oss för att gå upp till Storken för lite sallad och isté. Maggan och Eve kom upp ett slag, sen gick jag ÄNTLIGEN och köpte inbjudningskort till festen som jag ska börja med ikväll. Nu är det mindre än en månad kvar tills festen! Så passa er allihopa, snart kommer jag ut på krogen, och då blir det ett jävla liv med fel alkoholpromille i blodet. Nej men det ska bli jävligt kul, eller ja, kul och kul. Pipan och Birger liksom... Fortsätter väl hänga på mitt favvoställe, reddan..

Nu ska jag ner och göra lite situps, sen blir det god mat på hög nivå.

PUSS och HEJ

 -Två heta katter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0