IT'S A BEAUTIFUL DAY!

Or not asså. Jävlar vilket tråkigt väder!
Denna helg har spenderats i Björklinge hos Jocke. Äta sova vakna äta sova vakna... För min del iaf. Det har varit tennismatcher, OS, regn, god mat. Och min diet sprack för en sekund. Men idag är jag laddad. Det vart nyttig frukost, och kommer att bli massa frukt och nyttig middag. Sen även så tänkte jag gå ut och gå. Idag ska jag vara hurtig! Jag tänkte faktist även laga min punka på cykeln. Så jag kommer till skolan som börjar på tisdag! Fett värt!

Fattar inte varför jag inte kan ladda upp bilder från mobilen, jag får försöka senare ikväll.. Nu ska jag städa min garderob och mitt rum till att börja med!

(En tävling pågår också, den som tappar felst kilo fram till den 25 sep. Jag har ju mest att ta av så jag hoppas på en säker seger!)

Tips till er som vill bli av med massor av kilon snabbt, drick 4-5 liter vatten om dagen. En halv liter innan varje måltid och även Allevo Kick Start. Jag tappade 8kg på 6 dagar. Och det gäller att hålla sig till träning och det nyttiga. Så man inte får tillbaka alla kilona sen.

PUSS och HEJ




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0