En seg morgon och övningskörande

Vaknade trött och seg och har fortfarande ont i min jävla lilla hand. Ville egentligen bara ligga kvar efter att jag J och Matte kollat på filmer till unkufär halv 3.
Far min hämtar mig och jag kör hem oss i 110. Rätt läskigt på dom där farliga motorvägarna. Men livet på lantvägen går segt. När det är 70 på lantväg kör jag bara i 50 för att det är så läskigt. Men när det är 110 på motorväg bränner jag på i 120 typ. Skumt.
Har även hört att en viss Gustav gjort teoriprovet. I wonder i wonder;)

Idag blir det jobb till 19. Och avbokning av min tandläkartid jag bokade i måndags. Jag orkar inte gå upp 9 imorgon när jag har sovmorgon till 3! Sen ska mina ÄLSKADE vänner ut på krogen och jag ska fixa frisyrer och sminka. Det nöjet fick jag uppleva. Men det är inte långt kvar nu.

Lönen, komsi komsi...

PUSS och HEJ

  


Kommentarer
Postat av: G

det var ju planerat.. men ganska så snabbt avbokat också.. hinner inte med att plugga nu, får mera tid när kröksesongen är över! ;)

2008-08-15 @ 00:39:43
Postat av: Lina

jaha men jaja, så då behöver jag inte vara avundsjuk :D

2008-08-15 @ 11:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0