Älskling!

Åh, Ronjalee min älskling, min själsfrände och bästa vän har dragit iväg till London nu för att jobba där hos sin farbror som aupair. Och jag saknar henne redan! Hon kommer ju vara borta så sjukt länge! Hon kommer dock komma hem på min fest och det är jag jävligt glad över asså. Men nu får hon göra det hon äntligen vill. Komma till London och jobba och försöka lära känna folk osv. Hon kommer ha sjukt roligt men vi kommer sakna henne här hemma! Du anar verkligen inte hur mycket jag kommer göra det tror jag, vi har ju så jävla kul ihop och kan vika oss av garv. Fan asså.. Hur än allt har varit Ronjalee så har jag alltid förstått dig, så jävla surt att jag inte visade det innan du åkte. Men du vet hur svår du kan va att läsa för mig ibland, fastän så jävla lätt.. Lätt att säga nu, men du ska veta att jag fäller en del tårar.. Lyssna på låten så kanske du förstår. Våran låt!

Jag älskar dig min högra hand..




 

Kommentarer
Postat av: ronjalees lilsyster

fan vad jag saknar henne redan.. Jag älskar dig Ronjalee och du kommer alltid vara Min syster!

puss

2008-08-23 @ 00:56:05
Postat av: ronja

:)

ses i septiembre my friends!!

2008-08-23 @ 20:21:25
URL: http://goinglondonbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0